Ögat!

Jag har ff ont i ögat och allt det andra. Jobbig jobbig. Måste in på apoteket och införskaffa mer alvedon. Sitter och väntar på att klockan ska ticka på lite mer, så jag kan åka ner till Ljusdal och plocka upp Ida :)
Idag har jag omprov på psykologin, JIPPIE!! Eller inte, jag hatar den kursen nå så himla mycket. Om man ser förbi allt det där negatvia så vill jag bara meddela att jag är lycklig. Tött med lycklig :)
Det gick inge vidare på Idol, men inte gör det nå. Vi hade väl trevligt ändå, så det räckte och blev över. "Nu jävlar ska vi visa dom söder om dalälven, vem som e bäst" haha, åå det var skoj. Tack, Henke, Michell, Frida och Cillen för en bra söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0