Nyklippt gräs

doftar så jäkla sommrigt! Tack underbaraste Robert och mammilamsingen för hjälpen <3
Haft en toppen dag i detta vackra men ack så blåsiga väder :)
Har även sett en älg idag när jag och Sandra skulle hämta Robert utanför Holänna! Sandra-mupp trodde först det var någon som satt ut en plastälg hahaha. Sen så åkte jag och Robert upp för vitmyrsvägen och kolla på vargspår, när jag hoppat ur bilen och skulle kolla så vrålade han BJÖRN och jag blir livrädd och är på väg in i bilen igen när han börjar asgarva, jäkla unge var ju darrig på benen en hel halvtimme efter. Lillhjärta höll på å hoppa ur kroppen på mig, ne aldrig mer att jag ska leta efter varg iaf.

Saker kan inte hindra dig
Problem kan inte hejda dig
Människor kan inte stoppa dig
Bara du kan sätta käppar i hjulet
för dig, så att du inte längre
kommer framåt
-Och bara du kan ta bort dem
(ur: Våga Flyga)


Kommentarer
Postat av: mona

det var inte snällt av Robert men han hade säkert skit kult.jG FÖRSTÅR ATT DU SAKNAR morfar. kram

2011-05-25 @ 06:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0