Med tungan utanför mun

Idag har jag varit i Måga och sprunigt med Sandra. Ooo herregud säger jag bara, trodde seriöst jag skulle falla ner och dö. Bli mat åt björnarna och vargarna! Jag fick ha tunga utanför mun och flåsa, spotta, fräsa och som den mupp jag är fick jag även kvälvningar HAHA. Men när jag väl tagit mig runt slingan, ja då kunde väl till och med jag ge mig själv en klapp på axeln, för jag var ju rätt bra ändå. Plus att jag flåsade så högt att björnarna vart rädd och inte gjorde Sandra illa :) På söndag då åker vi tillbaka till Måga och kör ännu ett pass som jag valt att döpa till "Sandra plågar Sarah"

Sitter hemma nu och glåmar på Så ska det låta. Funderar på om jag kanske skulle städa upp i hallen.

Kommentarer
Postat av: Jon

Jaså får man hänka då?

2011-05-06 @ 21:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0