<3<3<3

Jag älskar dig så det gör ont. Hur ska jag klara mig utan dig vid min sida?
Sover på nålar, rädd att telefonen ska ringa och förstöra mitt hjärta, som det redan faller bitar från varje dag.
Jag vill skrika ut min smärta, låta tårarna flöda. Men jag vågar inte, rädd för att jag aldrig kan sluta.
Trycker som får det att sträna i hela brösten, hjärtat som dunkar fortare än någonsin, benen som viker sig så jag faller ihop till en hög på köksgolvet, tårarna som lämnar spår i mitt ansikte. Smärta, hat, kärlek, rädsla.
Egoisten som vill att du ska stanna även om det innebär att det för alltid blir som det är nu. Den andra som vill släppa dig fri från plågor, fri att bli den du en gång var.
Förevigt ska jag älska dig.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Vad är det som hänt gumman? :( <3

2011-05-16 @ 11:04:27
URL: http://maddeundrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0