Fina kläder och Fin i håret

Nu är det lördag igen den bästa dagen på hela veckan. Jag älskar mitt nya liv, visst jag drack på juldagen det gjorde jag men innan det hade jag varit nykter i sju veckor och det tycker jag är jävligt bra gjort för att vara jag!
Ska åka ner på Ljusdal snart, kan ej berätta vad jag ska dit och vad jag ska göra ikväll än. Men imorgon får ni veta mina små älsklingar.
Livet leker och jag har verkligen märkt hur mycket lyckligare jag är när jag är nykter och tar tid för mig själv. Människor som snor energi och bara hör av sig när dom inte har någon annan att vara med har jag rensat bort ur mitt liv och det är så jäkla skönt!
Ge sig själv kärlek är det bästa som finns.
Jag är förälskad i livet och mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0