Törstig, svettig och äcklig

Förstår inte hur man kan bli så överhettad när man ska gå och lägga sig. Visst nu är det ju jäkligt varmt här uppe med, men det är ju en jäkla konst om man ska elda och inte lyckas göra så det är stekhet på övervåningen resten av natten. Men nu är fönstret öppet och benen ligger utan för täcket. Även det att jag envisas med att ha täcke, varför inte bara ta ett lakan eller något. Nej nej duntäcke ska det vara och det hela året runt.
Fick springa ner och hämta Lokan nyss, kändes som jag skulle dö törstningsdöden. Så nu vet jag hur min natt kommer se ut iaf. Vakna en massa gånger och ha saharaöken som påhälsning i mun. Fattar inte att jag kan bli så himla törstig på nätterna? Nästan varje natt är det så. Förr var det bara så när Emma brukade sova över. Då fick jag smyga som en elefant in i tvrummet och sno drickan som vi hade. Vatten klarar jag inte av, om det inte är citronvatten vill säga. Men ofta jag som är latmasken själv, orkar ställa mig och vänta på att vattnet ska bli tillräckligt kallt. När allt jag vill är att bara kunna ta flaska/glas och fly till sängen, häva i mig minst 40cl och sedan somna om.

För övrigt har jag ju glömt helt bort att tala om att jag äntligen vart in på Colorama och hämta en massa färg och slippapper! OOO snart snart är hallen klar. Funderar och funderar över vilket av rummen vi ska börja med sedan. Nu kommer allt och rulla på i rasande fart! Kanske för fort, jag kanske inte hinner med själv?! Ja jag vet inte jag.
Sen åt jag och pappa middag med Emma och Isac, det var trevligt det med :) När jag skjutsade hem Emma passade jag på och träffa Sandra på hennes jobb. Väl hemma igen eller ja typ för inte allt för länge sedan bestämde jag mig för att vara ett plåster. Inte vilket plåster som helst utan ett muppigt! H*n måste tro jag är totalt skadad i huvudet. Eller åtminstonde tycka jag är väldigt dryg. Men jag kan bara inte rå för det. Är ju liksom inte mitt fel, eller jo det är det väl.
Ääää nu blir det bara massa flams, ska nog hålla mig till att dricka Loka och fläkta med benen resten av natten. Inte många timmar kvar till morgon nu! Jag längtar, hoppas på en fin dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0