Tjoho

Idag när jag kom ner på Ljusdal kände jag att jag började få kontroll över mig själv igen. AA nu är livet bra igen. Starkar som bara den. Har även stora planer på att det är nu mitt sista ciggpaket jag röker. Men får väl se hur det blir med det, kanske ska ta en sak i taget. Har iaf precis kommit hem från en givande promenad. Fick naturligtvis sendrag i vaderna men gick över efter ett tag. Lyssnade på Sandras musik som hon lyssnade på i 14-års ålder. Fick en bild framför mig när hon står i svart kjol svart tröja å sitt svarta hår och rockade loss som en dåre. Skrattet var oundvikligt, så var väl tur ingen körde förbi mig då.
Ska även testa en ny diet eller vad man ska kalla det iaf. Ska bli väldigt roligt att se om den funkar. Alla sätt är bra även dom dåliga, erfarenheter är kanon :)

Jag undra hur länge jag klara mig utan facebook, Sandra satsade iaf på att jag sitter som en nörd där till helgen igen. Vilket i sin tur förhoppningsvis kan göra mig taggad att hålla mig borta ännu längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0