Backsippan

Tjoho :) Lea ringde nu på morgonen och erbjöd mig semestervik! Självklart vrålade jag ja som om jag varit utan mat i fjortondar och precis blivit erbjuden en kebab.
Annars har jag väl iaf fått lite mer blund i ögat. Men tänk att denna jäkla telefon ska gå varm hela dagarna. Jag fattar inte, speciellt tycker folk om man ringa tidigt på morgonen. Nåväl ska väl hoppa upp nu. Kasta in en tvätthög i maskinen. Ta med mig Papaja ut och låta mig själv bara vara för en timme.

Sommardäck. Jag funderar skarpt på att försöka byta dom själv. Tycker bäst om att lämna in till någon verkstad som gör det. Meeen man vill väl liksom "kan själv". Men jag är räddast för att om jag får bort däcken som sitter där nu och får dit dom andra på plats, att jag ska skruva i dom för löst skruvarna, så däcken far iväg åt varsitt håll när jag kör. Förövrigt heter det nog inte skruvar utan mutter/muttrar.

Kommentarer
Postat av: Louise Mårtensson

Hemma idaG? Jag har bil o är ledig.. Ses?? Har smsat deeeej :D

2011-04-13 @ 11:04:12
Postat av: Jon

Säg till du så ska jag lära dig byta däck. Fast risken är väl att jag lär dig dra åt dem för hårt

2011-04-14 @ 00:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0