ZzzZzzZzzZzzZzzZzzZzz

Gud i min himmel vad jag är skit trött idag! Iofs hade jag kunnat sova i minst 45min till, men lika bra att gå upp och börja sin dag. Powernap är ordet, gud som jag ska ta en sådan när jag kommer hem och ska vänta på Louise.
Idag kanske min pappa kommer hem :D Fast bara över helgen då förstås, men ska bli hur kul som helst tycker jag. Äntligen är det kanske dags att få se hans min när han kommer hem.
Detta har hänt sedan pappa åkte:
  1. Köket är renoverat, ny färg på väggarna, ny färg på listerna, ny färg på fönstren, ny färg på skåpluckorna (eller ja dom jag gjort klart hehe), plus en hel hög med massa nya grejer i köket.
  2. Tv-rummet har fått en stor puts och blivit totalt om möblerad. Även här har det kommit en massa nya grejer.
  3. Sovrummet (mitt), har fått en stor höst städning ut med gammalt och in med nytt.
  4. Mitt barnrum (ligger bredvid mitt sovrum) har blivit omgjort till ett plugg/relaxrum, är iofs inte helt färdigt än men små mysigt där ändå.
Sen tror jag faktiskt inte att det är något mer.


Ne nu ska jag göra mig i ordning så jag kan åka och jobba, skulle börjat åtta men kom på den smarta iden att om jag börjar lite förre sju så får jag städa första stället utan en massa folk som jobbar :) Sen efter det får jag väl sätta mig och läsa lite bok eller nå medan jag väntar på att kunna åka till nästa ställe.

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0