Ryggvärk

Har haft så jäkla ont i ryggen i flera dagar, blir ju tokig! Men har återupptagit promenaden runt kyrksjön nu, så får hoppas det hjälper plus att jag ska ta och ligga lite mer på den där jäkla spikmattan :)

I vilken fall som helst gick det bra på Rosins och jag tyckte det var riktigt givande, efter det åkte jag, Emma, Madde och Ida till bibblan och pluggade en till grupp-uppgift sedan skjutsade jag upp fröknarna till skolan för dom skulle ha matte. Sprang in till Kerstin och fick tillbaka uppgifterna jag lämnat in och hmm ja det var väl inte det roligast, skriva mer skriva mer skriva mer suck suck suck...

På eftermiddagen vart det lite jobb några timmar, sedan middag och promenad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0