Nehene

Vart ingen jäkla bil idag, för trodde jag kunde ta det på räkning men enligt gubben kunde dom inte göra så längre för dom hade ett nytt system eller vad det var, plus att det var några tusen dyrare 15.867 kan vara nån krona mer eller mindre jag kommer inte riktigt ihåg men i runda svängar så stämmer det... !!!



Haha roligast idag var iaf när en tant vrålade åt Henrik att han var en IDIOT medans han stod och sjöng hahahaha gissar på att hon inte gillade när han tog i för kung och fosterland :) Men annars gick det bara bra, nästa vecka ska dom få lyssna på när jag läser lite bok eller typ en novell är det väl..

Imorse hade vi Durewall och måste säga att det var riktigt roligt :)


Ne nu ska jag göra mig i ordning för ikväll är det kurs igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0