Någon har käkat en fågel i sängen..

Jaa, då har man kommit hem efter en lång dag med möten hit och möten dit och även en tur till Bollnäs och en på hälsning i Kallmyr, kommer hem lagomt trött och mör, bara längtar efter sängen och få lägga sig, ni vet det känslan!  Kommer upp till sovrummet och funderar på vad faan som pryder hela sängen, går närmre och inser att det är fågel fjädrar och fågel dun, då har min kära hmm så mycket älskade katt käkat en fågel i sängen. Tack för det din iiiiiidiot. Jaja nu har jag att göra imorgon allafall städa sovrummet och tvätta överkast, lakan, ja hela rubbet. Hädan efter blir det stängd dörr till sovrummet allafall.


Men i vilket fall som helst för att summera resten av dag så var den helt kanon :) Känner att alla möten gått vägen och jag är lycklig på alla plan utom ett och hur jäkla bra är inte det :)


Hoppas ni haft en bra dag med

Nu blir det sova för min del för börjar klockan åtta imorgon i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0