Hemma

Sitter här som vanligt och har precis dragit i mig en varm macka, götta :) Måste ju lyxa till det lite nu när man varit ute och åkt/kört häst med underbara Hanna och älskade Papaja, det måste verkligen göras om :)

Har gått underbart bra att jobba idag, Cillen och jag tog även oss en kopp kaffe på macken, men oturligt nog så höll hela min dag på att raseras när två idioter kom dit. Men efter att ha slängt iväg ett argt sms så hade mina nerver lugnat ner sig :)

Ikväll blir det Idol :)


Vet inte om jag berättat det förr, men ska iaf vara nykter en månad och denna helg blir först ut som hel nykter helg :) Nu återstår det ju bara att se om man klara en hel månad, men det tror jag nog :D

Kommentarer
Postat av: frida

sv;bara bra, a typ tycker jag också :)

2010-09-10 @ 18:54:01
URL: http://ftob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0