Gruppredovisningen idag !

Tjoho idag är det vår första gruppredovisning, men efter som vi är så jäkla skitbra så kommer vi ju lätt få MVG, jag menar jag hade iaf satt MVG på oss!

Tycker för övrigt att mitt liv börjar gå åt helt rätt håll, jag har bestämt mig för att totalt skita i karlar och ge järnet på skolan, brottsofferjouren, dom äldre på gärdegården, jobbet och sist men inte minst huset och träning.
Hur har jag nu kommit fram till detta?! Jo det ska jag tala om för det är av två faktorer som hänt i mitt liv.
  • Hade en fling med en man. Jag hade kunnat gjort allt för honom men det är svårt när man inte får, men han kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.
  • Var aldrig kk med en kompis, för det första kan det väldigt lätt uppstå känslor och visst fan gjorde det d för mig! Så man blir bara sårad när man inser att han även "är" med halva kommunen, vilken "springpojke"        -URK- Sedan så förlorar man även kompisen när man slutar ställa upp har jag nyss fått erfara! Hmm som ni märker så hyser jag fortfarande lite aggresivationer mot honom. (när jag ser eller tänker på honom så tänker jag mest "DITT JÄVLA AS")




Nåväl men vad gör väl det när man känner sig så här bra :)


Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0