Fredags

Jag hann ju aldrig med att skriva om fredagen i igår så får göra det nu :)

Klockan halv åtta på kvällen gick jag, Hanna, Sandra och Louise på Kick saloon och käkade jättegod mat och hade hur mysigt som helst, sedan gick jag och Louise vidare hem till Madde, där hon, Cillen och CJ väntade på oss :) Vin dracks och alla vart lite rund under fötterna mer eller mindre, måste bara upplysa om att JAG var nyktrast av alla och det är det inte ofta som händer :D Sedan efter att vi varit där och haft trevligt så promenixade vi till Järnvägs och drack någon grogg och cider, dansade och hade hur roligt som helst :) Jag och Louise följde med Cillen hem och sov där, en riktig toppen fredag med andra ord :)


Igår så grillade vi som sagt, sedan åkte vi ner till Ljusdal. Pappa skjutsade vi till sjöbo till en av hans kompisar sedan var jag och Louise ute och surrade lite på köpingen. Pappa ringer och vi hämtar honom, precis då ringer hans bror och talar om  att farfar fått åkt in på sjukhus för han är jättedålig, så åkte hem och träffade farbror här hemma.

När jag pratade med pappa idag så vet dom inte hur illa det är än med farfar, dom ska lungröntga han idag och sen får vi antagligen veta mer :(




Har precis klippt gräset, känner mig hur duktig som helst. Vila någon timme sedan säga hej då till pappi som åker iväg idag igen. Städa och kolla på tv står på schemat ikväll iaf.








Tänker på dig!


Kommentarer
Postat av: mersiha

ah det är braa :D

2010-09-05 @ 16:47:24
URL: http://merissa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0