Hmmpr

Ja jo jag vet det var väldigt länge sedan jag bloggade nu. Men får skylla på att jag varit väldigt upptagen med flytt och livet i sig.

Det har ju hänt lite sen sist jag var in kan man säga, drar en liten snabb uppdatering;

Bor hemma hos pappa sedan sista april.
Beställt flygbiljetterna till Spanien .
Madde har fått lilla Vincent och Elin har fått sin lilla Ellen.






13 dagar kvar tills jag och Emma far utomlands :) Kommer troligtvis dö på kuppen, en slagen hjälte i Spanien :P
Kommer framförallt saknar min Louise !! Även mitt myspar efter hudikvägen, ni är helt otroligt underbar :)
Kommer vara som en befrielse att få sätta sig på planet och vända ryggen åt all skit här hemma :)






Sitter i Kallmyr nu och väntar på att Louise ska komma :) Först ska vi dra iväg på en långpromenad sen blir det förhoppningsvis film hos vår karl ;P höhö





So long suckers.

Kommentarer
Postat av: CillBill

Åh du tror inte att jag kommer sakna dig då? Suck.. :'(

2010-05-23 @ 15:09:45
Postat av: Madelene

är så glad för din skull :D Puss <3

2010-05-27 @ 10:15:03
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0