Vill flytta nu!

Sista april vill jag ha nu, då är det faan inge mer boda för min del :) Var lite svårt först att inse att jag behövde säga upp lägenheten, helst hade jag då velat haft den kvar, men nu ska de bli så jävla skönt. Kallhål till lägenhet, det är som en lott du vet aldrig när du vinner, visa dagar är det varmt och mysigt eller så är det som idag små kyligt ! Blir så jävla less, men snart är det slut med alla denna skit, sen bor man bara kvar i Ljusdals kommun/Sverige en månad till höhö :) Är väldigt lycklig för att E ska följa med, men hade velat haft med DiselDoris med, men man kan ju inte få allt. Spanien, ja de tycker jag låter bra, dom ringde igår så nu är det tamefan bara att hoppas! Sen blir man borta ett halvår minst.


Tänk om E kunde ta och gå in på face som vi kommer överens om igår! Give up the man och inse att vi har saker att göra !



Någon som är sugen på att köpa en kökssoffa så hör av er, naturligtvis här eller på face då eftersom min phone är trasig :)



Ne kanske man skulle dra till systeryster och kolla om man får låna telefon av henne! Men anntar att det blir ett njaaa, glöm dää!




Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du får jobbet (: önskar dig all lycka! <3

2010-01-06 @ 23:17:13
Postat av: Caroline

2010-01-06 @ 23:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0