Pigg

Snart ska man bege sig mot jobbet, huvudet känns lite tungt en timmes sömn till hade gjort susen.
Vaknade inatt av att jag näsan rann ganska snabb insåg jag att det var näsblod. Ve och suck upp hämtade en pappersbit jag tryckte upp i näsborren sen fick jag se ut som hej kom  och hjälp mig medans jag sov, det är då man är glad att man har sängen för sig själv.


DiselDoris påstår att hon är sjuk så där hade jag inget kafferep att hämta idag, kanske man skulle försöka med Snellman eller så skulle man jobba som en galning och bli klar lite tidigare. 
Sitter i sängen nu och små ber till gud att det ska vara varmare idag, vill verkligen inte jobba i kyla så himla jobbigt. Igår när jag skulle låsa upp ett stort hänglås på ett av jobben så fastnade mitt pekfinger -AJ AJ AJ.
Usch gruvar mig verkligen för att gå upp, morrar tyst när jag kollar på klockan och inser att jag måst gå upp om någon minut! 




Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0