Natta

Har nu tagit mig till sängen eller ja för ett tag sen, men på något vis fick jag med mig datan. Känner mig lite rastlös och jäkligt varm, överhettad ett ord som passar in.
Funderar på när min lägenhet kommer se städad å proper ut igen, efter Es och min "leta grejor att sälja" dag så ser det ut som en hinderbana utanför min sovrumsdörr. Är kanske sånt man får stå ut med när man ändå ska sälja det mesta och slänga resten innan April, tidigt att börja med det tänker ni kanske nu men då känner ni inte mig som är en riktig samlare. Uscha jag har för mycket grejor för mitt eget bästa och det är den ständiga frasen när någon vill göra sig av med något onödigt "stopp den där kan jag ta, kan vara bra att ha någon gång" som sätter mig i den situationen, men man kan väl inte vara bäst på allt :P


Är skapligt less på att min telefon ff inte har någon ringsignal! Kanske kanske man skulle göra något åt det, hmm får se hur jag gör. Måste ju ha med mig en massa pengar från lön när jag ska åka till sthlm med, jag längtar :) Fota mig fota mig !! Jag måste gå på NK när jag är där -Gillart som satan!


Ne nu skriker mitt högra öga efter sömn, så God Natt.



Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0