Just remember this...

..min nya favorit låt :) Är glad att jag hittade den på Maddes sida -http://maddeluttten.blogg.se/2009/september/just-remember-this.html?_tmp=b6e6fad1ee8b5225612f7f9ae61f79933ac09040





Ska åka till E nu och äta fulle sen ska vi "jobba" lite grann även ett besök i Kallmyr måste det bli för Lisa är där tror jag :) En jäkligt underbar sthlms-tant :P Sen vete sjutton vad man ska göra resten av eftermiddagen/kvällen.
För dricka det vill jag nog ändå inte, kallt å jävligt som det är. Men måste iaf hälsa på min älskade Cill så de så, för hur i fridens dar skulle jag klara mig utan henne och göbben :)


Snuten i varuhuset & The Uninvited måste ni se!!!! Länge sedan jag skrattade så mkt till en film som jag gjorde åt Snuten i varuhuset :)


Fick ett samtal igår så jag vart nervklen, jäkla karl å skrämma mig på det där viset!! Men han ska få igen, vänta han bara :)


Have a nice day brr brr :P


Bye

Kommentarer
Postat av: Madelene

Naaw, sötnos! :D <3<3

2010-01-10 @ 15:39:01
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0