Helgen

I lördags har jag full rulle hela dagen. Var till kallmyr och fixade klart Maddes present innan jag drog till henne i Vallsta, trodde jag skulle avlida av allt barn prat medans jag var där, men som ni ser lever jag än :D Var riktigt skoj och gå på kalas :) Sen åkte jag hem med en jäkla fart visste ju vad som låg i bilen och väntade på mig, så det vart vin :) Fredda skjutsade ner mig till en man vars namn var Ted, satt hemma hos han och drack med han, Mattsson och Carro :D  Synd att jag skulle bli så jäkla full, hmm var nog första och sista gången dom bjöd in mig till deras drick sällskap iaf :D Haha, på söndagen var jag hos DiselDoris ett tag innan jag gick till statoil och köpte mig en cola och väntade på skjutsen hem som bestod av Hanna och Henrik :) När jag väl kom hem så hoppade jag in i lilla röda och drog till bollnäs och hämtade E! Vi drog på max och käkade sen svängde vi även in på statoil i jarse och hyrde oss två filmen vi kollade på innan Johan Falk började.



Idag har jag jobbat med en jäkla huvudvärk som aldrig ville ge med sig, efter jobbet drog jag och DiselDoris på Delins och handlade lite matvaror. Nu har jag precis krypit in i morgonrocken efter ett bad, så nu blir det tv ett tag innan jag ska sova, för imorgon jobbar man extra :D


Bye

Kommentarer
Postat av: Madelene

Haha, barnprat är faktiskt det bästa preventivmedlet! ;D Tusen tack för tavlan gumman! :D Puss

2010-01-27 @ 16:43:28
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0