Gröt

Har ätit för mycket gröt vill bara spy känns det som. Baah att man aldrig ska få sovmorgon :/ Vill ju få sova hela dagen helst, nä inatt stänger jag av ljudet på den, så kan ni försöka ringa så mycket ni vill sen :P
För en gångs skull är jag klar före E, känns som en bragd värd att få medalj för :)


Sikken filmkväll det vart då, var och hämtade tre filmer av Henke men när vi kom hem så fanns det bara en film i fodralen och med våran tur var det Gargolyes` Revenge Hur jävls skit dålig som helst. Vi somnade som två stockar till den filmen, pappi ringde och väckte oss runt halv tio.


Nu ska jag knöla till håret i en proper knut kasta på lite svart på fransarna, dra på björnskorna och jacka för sen ska jag hämta E :)



Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0