Äntligen.

Gud så glad man vart när man såg att man äntligen fått in pengar från A-kassan, kan säga att dom verkligen var i rättan tid!


Var inte så hemskt som jag trodde att berätta för mammi å Rolf om bilen, dom till och med förvånade mig genom att skämta lite. Kan dom slagit huvudet kanske? Eller fattar dom att det faktiskt kan hända alla även den bästa :P


Har fruktansvärd träningsvärk i låren! Huua hoppas det är bättre imorgon :)  Ser verkligen fram mot lördagen och lite MRL! Faan vad jag ska ligga i nu dessa månader jag har kvar här.
Blir skapligt less på folk som inte tror vi kommer dra, men i Juni då säger jag so long suckers, så då kan ni stå där med tår i ögat ;P


Baah just, försov mig imorse med ! Är inte så knepigt med tanke på att jag sov väldigt dåligt inatt...


Torsdag imorgon, ska iväg till färila och städa på sågen då :) Efterlängtat jag gillar det ställe skarp men bäst är nog när CJ och jag städar där, faan va roligt vi hade! Saknar oss och sommaren!



Ne ta en cigg och ringa Cillivill och prata lite :) Stjärnan <3

Bye

Kommentarer
Postat av: caroline

Ja det va tider de (: hade så roligt så! Saknar det <3

2010-01-21 @ 12:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0