Abow

Har lånat E´s spotify så nu lyssnar på man på lite musik och har precis käkat lite frulle :) Moffen ringde precis och frågade om jag kunde gå lite ärende åt honom och sjklart svarade jag ja :)


Igår kväll var jag med E här hemma i boda och kollade på film, sen låg jag på kökssoffa och lyssnade på musik medans E satt vid datan, men lugn och ro stördes av att det knackade på dörren :) Det var Röve&Myggan som försökte få med mig och E hem till mr P för biljardturnering, men tackade nej och drog till Ljusdal istället vi. E sov hos sin pappi så jag fick åka hem själv höhö luftar oss lite grann denna helg :) Ikväll ska E till bollnäs och festa hoppas hon får skoj :) Själv vete sjutton vad jag ska hitta på, Elin hade skrivit på facebook att hon ville att jag skulle komma och hälsa på men men får se hur det blir med den saken.






Bye

Kommentarer
Postat av: Cillbill

Vi kan alltid hitta på något :D <3

2010-01-23 @ 13:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0