Tillbaka

Grymt uppehåll man haft, internet har ej varit min bäste vän på senare tid eller är det kanske bara så att E har tagit upp all tid vid datan, vem vet.


Har iaf klarat av januari månad nästan galant med små missöden i slutet men det spelar mig igen roll eftersom jag ändå (om man ska räkna helt riktigt) skulle kunna räkna från 25december wihoo :)
Men nu har jag iaf kört ett "pass" och funderar på hur sjutton folk verkligen kan vara utan det?!


Köpte en ny tröja igår, i love it förrutom att den sticks! Hur i sjutton lyckas jag av alla kläder jag tittade på igår lyckas köpa en som STICKS??! Aja den var ju fin och vintrig iaf. Haha när jag och E kom hem till boda drog jag på mig tröja och skulle leka prinsessa men vete sjutton om inte Werre har rätt, jag ser nog ut som en ryss hehe :D 
Haha skulle ju göra en snygg pose för E men en annan är ju lite för dålig på det så E började skratta och bad mig ta bort ankbenet :)


                  
mycket ankben                     lite ankben







Hua ska snart åka iväg och jobba, efter jobbet blir det en lång promenad med bror kanske. Ska åka direkt till Jarse nu på morgonen så då kan man vara hemma lite längre än vanligt och det gillas skarp.




Bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0