Söndag.

Detta har verkligen varit en kanon helg :) I fredags efter jobbet åkte jag hem till DiselDoris och väntade på att hon skulle dona i ordning sig, sen vart det bolaget och en flaska La Chasse ett riktigt gott vitt vin! När vi anlänt till boda så kom Elin och hälsade på :) Det var fruktansvärt roligt, pratade gamla minnen och kände på bebismage! När hon hade dragit hoppade jag in i duschen och sen vart det en snabb sminkning plus att min jäkla hårblås gick sönder, tappa dom inte i golvet!!!
Lyssnade på bra musik och drack vin, fick för att hälsa på Fredda en sväng, efter det vart det gubbfest och sedan biljard hemma hos mister P :) Kom hem runt fyra och gjorde spagetti, sen la jag mig och snarka till 10.00


Igår drog jag till Cillivill på kafferep satt och kollade i gamla skolkataloger hahaha Så ni som känner på er att ni är jämngamal med Cillivills göbbe Werner, ni kan vara säker på att vi sett er :)
Sen drog vi till Sandra och fortsatte kafferepet där, skjusade Hanna och Henrik till berget på afterskii en snabbis sen tillbaka till kaffet :) Hämtade H&H på berget runt sex skjutsade dom till Emeline sen så for vi till Gamla Stan igen och parkerade Hannas bil sen hoppade vi in i min och väntade på Sandra som skulle till sin käraste som var hemma hos Mappen på gårdeåsen. Huua så med bil vi åkte men kvällen avrundades hemma hos vackraste Cillivill i soffan med Melodifestivalen på tvn sen skulle vi kolla på film med men jag sov typ hela filmen så runt halv tolv tolv åkte jag hem. Hoppas göbben hade de trevligt han som drog och drack öl :)


Idag har jag inte hunnit med så mycket än men är ju jäkligt skönt att bara ta det lugnt på en söndag med :)



Bye  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0