Snart

Är det helg och jag längtar är så jäkla trött på arbetet mitt förtillfället och ont i ryggen har jag med!
Ska alldeles strax gå ut och starta bilen så den får gå ett tag innan jag och Pajsan ska ner mot köpingen.

Skönt det var igår att få lite hjälp på jobbet, E var med mig hela dagen. Iofs vart jag jäkligt stressad på slutet, så när vi var på näst sista stället trodde jag en sväng att det skulle börja spruta blod ur min nos.
Fasiken vad snabbt klockan går nu läre jag göra ett avbrott och springa ut ju. Hua så där då var det gjort med :)

Ne nu ska jag ta och göra iordning Pajsan sen ska vi nog ta och åka mot en ny arbetsdag.



Vad händer för er ihelgen, skulle behöva lite förslag!?


Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0