Praktikant

Gud som jag jobbade och hade mig igår, drygast var nog att jag inte var klar förre halv sex! Inte konstigt att man blir lagomt trött morgonen ef.
Pratade med mammi igår som berättade att dom hittat en praktikant, låt oss säga så här jag vart inte direkt överförtjust snarare vansinnig! Så kan ju glöma att jag ska vara någon hurtibumma när jag träffar henne, nä jag ska snarare lägga mig på golvet och låtsas få nå anfall. Vill verkligen INTE ha den praktikanten, visst dom är väl folk dom med men dom kan vara folk någon annanstans och inte upp i mig!!!  ARG.
Ska jag vara helt ärlig så kan jag nog börja grina bara för att jag ska måsta ha den där praktikanten, jävla 12jkhfds233211nj.


Gud så gott d kan vara med frulle ibland :) Snart ska man iväg och jobba och ha sig.



Kittys nya frilla är awesome, såg henne igår kanal 5 21.00


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0