:D

Äntligen fredag, vart ingen halv dag idag men jobbar förhoppningsvis inte hela dagen iaf. Nog för att jag tycker om att få jobba övertid men det kan faktiskt vara skönt å få vila lite med för kroppen blir bra sliten av att gå å städa. Just ja vi ska snart få praktikanter och jag har tränat lite på hur jag ska hälsa på dom, tänkte köra något i denna stil, sträcker fram handen ståtligt rak i rygg "Sarah Andersson 5år i branschen, välkommen ombord". Sen måste man ju ha lite pondus i rösten när man säger det med, jag tror faktiskt att praktikanten kanske blir lite -nämen wow, hon måste verkligen veta hur man moppar-


Kunde ha förlorat allt vett igår! Klockan börjar närma sig 23.00 och Fringde går mot sitt slut för denna torsdag då som en blixt från klar sky kommer en vettig granne på att man kanske skulle ta och skotta!!!!! Jag vart tokig inte nog med att fringde hade slutat nu och jag knäppt av tv för att sova eftersom jag ska upp tidigt, näää då ska dom börja skotta Hallå jag fattar inte vitsen med att skotta runt elva på kvällen, är man arg och behöver take a break eller vad är det frågan om, för det finns inget logiskt i att skotta så sent! För vill det sig så kan det ju börja snö som fan på natten och då är ju skottningen lika med noll! Jaja smsade iaf DiselDoris för att klaga och det hjälpte lite grann.



Nu frulle sen jobb, ha en bra dag :)


Bye

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha dåre :p

2010-02-05 @ 10:21:12
URL: http://skrima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0