Juldagen

Sitter i sängen och äcklas lite av vad den stackaren var me om igår..

När jag och E kom hem igår tog vi en cider och gick upp till grannen, en cider blev snabbt till några fler plus lite grogg och vin på det :) Men ändå tyckte Micke (vakten) att jag nästan var för nykter för att komma in haha :) Roligt att man kan chocka någon med att vara fin lirar full för en gångs skull, drack tre drinkar inne på järnvägs, en rosa pantern och två orgasm yummie :)

E den slampan gick till Stefan och drack vin. Delade taxi med en gubbe som skulle till lilla vintergatan han pröjsade 200:- så när vi anlände till boda behövde jag bara hosta upp 150:- gav han 50:- i dricks med, bara för att han var så jävla trevlig!


Ska åka och hämta E nu sen skjutsa hem Jimmy som jag hittade på min soffa inatt när jag kom hem! SUCK.



Förövrigt önskade Herr E mig God Jul igår hmm, önskade han detsamma. Hatar att vara snäll när jag vill vara snobbluder! Men Herr E kommer nog alltid vara min favorit i alladin-asken ändå.


 
mys i min nya morgonrock!




Bye


Kommentarer
Postat av: Louise Mårtensson

Att hon inte dissar HAN, jag blir tokig på henne. Han bara leker med henne., medans han knullar andra.. Som brudar från Bollnäs! ;o ÅÅÅH, jag ska banka in de i skallen på henne! :P :P :P



Hoppas du hade en bra jul, ;D <3

2009-12-25 @ 12:13:49
URL: http://c0nfused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0